Σύμφωνα με την wikipedia το πρώτο interactive banner που πουλήθηκε σε μια νομική φίρμα στις Ηνωμένες Πολιτείες συνέβη το 1993 από την Global Network Navigator. Ένα πρώιμο ηλεκτρονικό περιοδικό, το HotWired ήταν ο πρωτος ιστότοπος που πούλησε διαφημιστικό χώρο για τοποθέτηση banners. Είναι ο πιό κλασσικός τρόπος online marketing και από τους πιο πιθανούς η επιχείρηση να χάσει χρήματα και χρόνο. Ο κακός σχεδιασμός, η υπερπροβολή, η έλλειψη στόχευσης, η απαίτηση πολλές φορές για πρόσθετα (add-ons) από την πλευρά του χρήστη, το πολύ μεγάλο ή το πολύ μικρό μέγεθος είναι λίγα από τα πολλά σφάλματα σε μια banner campaign. Μια καλοσχεδιασμένη και καλά μελετημένη banner campaign μπορεί από την άλλη να φέρει πολύ σημαντικά οφέλη με ελάχιστο κόστος (ROI).
Κατά τον σχεδιασμό μιας banner campaign πρέπει να αποφασιστούν ο σκοπός και οι μετρήσιμοι στόχοι, το κοινό στόχος, η δημιουργική στρατηγική, τα web sites που θα τοποθετηθεί, το budget και οι τρόποι χρέωσης (PPC, flat rate, CPM κλπ.) και πολλοί άλλοι παράγοντες που πλέον μόνο επαγγελματίες του χώρου μπορούν να ολοκληρώσουν με επιτυχία ώστε να μην είναι σπατάλη χρημάτων για την επιχείρηση. Π.χ συχνά οι πελάτες πιστεύουν ότι με την τοποθέτηση ενός banner σε ένα γνωστό/επιλεγμένο ιστότοπο όλοι οι χρήστες θα κάνουν κλικ πάνω του. Έχει διαπιστωθεί όμως ότι οι καλές αποδόσεις ενός banner (Click Through Rate ή CTR) σπανίως υπερβαίνουν το 2,5% και με το πέρασμα του χρόνου αυτή η τιμή βαίνει γεωμετρικά μειούμενη. Αν δηλαδή τοποθετηθεί ένα banner για ένα 6μηνο σε μία θέση μιας σελίδας, στο τέλος του 6μήνου το CTR μπορεί να είναι έως και 0,01% ως αποτέλεσμα ενός φαινομένου που ονομάζεται "banner blindness". Η υπεραισιοδοξία λοιπόν είναι κάτι που πρέπει να σταθμιστεί εκ των προτέρων.
Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης μια interactive banner campaing μπορεί να έχει άμεση επίδραση στις πωλήσεις. Ο χρήστης με ένα κλικ μεταφέρεται από τον χώρο του banner στην σελίδα της επιχείρησης και μετατρέπεται υπό συνθήκες σε πελάτη. Η μελέτη αυτών των συνθηκών κάνει την mediamax να διαφοροποιείτε από τον ανταγωνισμό και να επιτυγχάνει αυτά που υπόσχεται. Στην mediamax πρώτα μελετούμε, μετά σχεδιάζουμε και αφού εκτελέσουμε μια banner campaign παρακολουθούμε τα αποτελέσματα και την αναπροσαρμόζουμε κατάλληλα.