Banner Campaigns

Σύμφωνα με την wikipedia το πρώτο interactive banner που πουλήθηκε σε μια νομική φίρμα στις Ηνωμένες Πολιτείες  συνέβη το 1993 από την Global Network Navigator.  Ένα πρώιμο ηλεκτρονικό περιοδικό, το HotWired ήταν ο πρωτος ιστότοπος που πούλησε διαφημιστικό χώρο για τοποθέτηση banners. Είναι ο πιό κλασσικός τρόπος online marketing και από τους πιο πιθανούς η επιχείρηση να χάσει χρήματα και χρόνο.  Ο κακός σχεδιασμός, η υπερπροβολή, η έλλειψη στόχευσης, η απαίτηση πολλές φορές για πρόσθετα (add-ons) από την πλευρά του χρήστη, το πολύ μεγάλο ή το πολύ μικρό μέγεθος είναι λίγα από τα πολλά σφάλματα σε μια banner campaign. Μια καλοσχεδιασμένη και καλά μελετημένη  banner campaign μπορεί από την άλλη να φέρει πολύ σημαντικά οφέλη με ελάχιστο κόστος (ROI).

Κατά τον σχεδιασμό μιας banner campaign πρέπει να αποφασιστούν ο σκοπός και οι μετρήσιμοι στόχοι, το κοινό στόχος, η δημιουργική στρατηγική, τα web sites που θα τοποθετηθεί, το budget και οι τρόποι χρέωσης (PPC, flat rate, CPM κλπ.) και πολλοί άλλοι παράγοντες που πλέον μόνο επαγγελματίες του χώρου μπορούν να ολοκληρώσουν με επιτυχία ώστε να μην είναι σπατάλη χρημάτων για την επιχείρηση. Π.χ συχνά οι πελάτες πιστεύουν ότι με την τοποθέτηση ενός banner σε ένα γνωστό/επιλεγμένο ιστότοπο όλοι οι χρήστες θα κάνουν κλικ πάνω του. Έχει διαπιστωθεί όμως ότι οι καλές αποδόσεις ενός banner (Click Through Rate ή CTR) σπανίως υπερβαίνουν το 2,5% και με το πέρασμα του χρόνου αυτή η τιμή βαίνει γεωμετρικά μειούμενη. Αν δηλαδή τοποθετηθεί ένα banner για ένα 6μηνο σε μία θέση μιας σελίδας, στο τέλος του 6μήνου το CTR μπορεί να είναι έως και 0,01% ως αποτέλεσμα ενός φαινομένου που ονομάζεται "banner blindness". Η υπεραισιοδοξία λοιπόν είναι κάτι που πρέπει να σταθμιστεί εκ των προτέρων.

Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης μια interactive banner campaing  μπορεί να έχει άμεση επίδραση στις πωλήσεις. Ο χρήστης με ένα κλικ μεταφέρεται από τον χώρο του banner στην σελίδα της επιχείρησης και μετατρέπεται υπό συνθήκες σε πελάτη. Η μελέτη αυτών των συνθηκών κάνει την mediamax  να διαφοροποιείτε από τον ανταγωνισμό και να επιτυγχάνει αυτά που υπόσχεται. Στην mediamax πρώτα μελετούμε, μετά σχεδιάζουμε και αφού εκτελέσουμε μια banner campaign παρακολουθούμε τα αποτελέσματα και την αναπροσαρμόζουμε κατάλληλα.

Ζ. Πηγής 25, 15127 Μελίσσια, Αττική Τηλ. 210 610 8888 | Επικοινωνήστε μαζί μας | © mediamax 1997-2009
eMarketing solutions,internet marketing, υπηρεσίες internet, Google marketing, διαφήμιση στο Google, banners, διαφημιση στις μηχανες αναζήτησης, προωθηση στις μηχανες αναζητησης, web design, development, ColdFusion, Hotel marketing, προώθηση ιστοσελίδων, μηχανές αναζήτησης, search engine marketing, website marketing, internet marketing, web marketing , google Ads, online reputation, web PR, social web, social marketing, web consultants, web διαφήμιση, online, banner campaign, , search engines marketing, budget (PPC, flat rate, CPM), Email marketing , Newsletter campaig. social web.