mobile web

Όπως τα web sites πρέπει να μεριμνούν για την εμφάνισή τους σε διάφορους Browsers τώρα θα πρέπει να μεριμνούν και για τον τρόπο που εμφανίζονται σε διάφορες κινητές συσκευές καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα, συσκευές PDA, smartphones και άλλες φορητές συσκευές για να συνδεθούν στο Internet. Ωστόσο, οι επισκέψεις στα sites από τις κινητές συσκευές είναι πιθανόν να είναι αρκετά πιο διαφορετικές από τις επισκέψεις από υπολογιστές. Επισκέψεις από χρήστες της κινητής τηλεφωνίας είναι πιθανό να είναι πιο στοχοκαθορισμένες ή να έχουν πολύ συγκεκριμένους σκοπούς σε αντίθεση με μια πιο χαλαρή περιήγηση που γίνεται από τους προσωπικούς υπολογιστές.

Όπως με τους υπολογιστές τα κινητά τηλέφωνα μπορεί να έχουν διαφορετικά λειτουργικά συστήματα και διαφορετικούς browsers επηρεάζοντας τον τρόπο που τα web sites και οι σελίδες εμφανίζονται. Εκτός από αυτό, οι ιστοσελίδες που προβάλλονται στις πολύ μικρότερες και συνήθως μη τυποποιημένες οθόνες των κινητών τηλεφώνων όπως και η πλοήγηση ελέγχονται μέσω ενός πληκτρολογίου ή ενός Pad με περιορισμένες δυνατότητες αντίθετα απο το mouse του υπολογιστή που πλέον είναι εξαιρετικά γρήγορο και εύχρηστο.
Υπάρχουν επίσης μια σειρά από διαφορετικούς τρόπους που τα κινητά τηλέφωνα και συσκευές μπορούν να συνδεθούν με το Internet. Ειδικότερα, τα κινητά τηλέφωνα μπορούν να χρησιμοποιήσουν είτε το δίκτυο GSM (όπου η πρόσβαση είναι μέσω GPRS, EDGE ή 3G, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα) ή μέσω Wi-Fi για συσκευές που μπορούν να συνδεθούν σε ασύρματα δίκτυα.
Αυτή η πολυπλοκότητα έχει εν μέρει επιλυθεί μέσω της χρησιμοποίησης ενός πρωτοκόλλου που ονομάζεται wap και συνήθως υποστηρίζεται απο τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα και συσκευές.
Επιπρόσθετα η ανάπτυξη του W3 Consortium βοήθησε στην σταδιακή υιοθέτηση standards στην ανάπτυξη και στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και ιστοτόπων που μέσω της τεχνολογίας CSS απαλύνουν τα θέματα συμβατότητας. Όμως η ανάγκη για ανάπτυξη mobile versions ενός site παραμένει όπου ο σχεδιασμός με standards δεν φθάνει αλλά απαιτείται και τροποποίηση του περιεχομένου των σελίδων για τον κινητό χρήστη. Κάποιος ο οποίος αναζητά μέσα από το αυτοκίνητό του πληροφορίες γαι το κοντινότερο ξενοδοχείο δεν ενδιαφέρεται άμεσα και απαραίτητα για τις εκδηλώσεις και τα νέα του ξενοδοχείου που επιθυμεί αλλά μάλλον οδηγίες και χάρτη πλοήγησης προς αυτό.

Tο πρώτο βήμα για την σχεδίαση mobile web versions είναι η κατανόηση των αναγκών των χρηστών. Κατά την πρόσβαση σε ιστοσελίδες από κινητά τηλέφωνα λαμβάνουν χώρα ενέργειες απο τον χρήστη οι οποίες είναι συνήθως πολύ στοχευμένες στο αποτέλεσμα, ευαίσθητες στον χρόνο και στην τοποθεσία.
Ενέργειες στοχευμένες στο αποτέλεσμα σημαίνει ότι ο χρήστης έχει έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο για να επισκεφθεί μια ιστοσελίδα από κινητό τηλέφωνο, και η ιστοσελίδα θα πρέπει να βοηθά τον χρήστη να επιτύχει το στόχο του με ελάχιστο κόπο. Για παράδειγμα, ένας χρήστης μπορεί να θέλει να μεταβεί σε μια ιστοσελίδα για να ελέγξει το σκορ ενός αγώνα μπάσκετ σε αντίθεση απο την πλοήγηση με υπολογιστή όπου η μετάβαση σε μια ιστοσελίδα μπορεί να γίνεται ως μια ενέργεια δευτερεύουσας σημασίας στα πλαίσια γενικότερων ενδιαφερόντων ή χαζεύοντας.
Ενέργειες στοχευμένες στο χρόνο σημαίνει ότι ο χρήστης είναι λιγότερο πιθανό να θέλει να σπαταλήσει τον  χρόνο του αναζητώντας μια λύση στο πρόβλημά του, αλλά, αντίθετα, ελπίζει να βρει άμεσα την λύση. Για παράδειγμα, ένας χρήστης καθ 'οδόν προς το λιμάνι θέλει να ελέγξει για να δει εάν η αναχώρηση του πλοίου θα γίνει στην ώρα της.
Ενέργειες στοχευμένες στη τοποθεσία σημαίνει ότι η θέση του χρήστη συχνά παίζει μεγάλο ρόλο στον καθορισμό των αναγκών του. Για παράδειγμα, ένας χρήστης μπορεί να ψάχνει για ξενοδοχεία σε απόσταση 2 χλμ. από την τρέχουσα θέση του.
Όλα τα παραπάνω συνυπολογίζονται κατά τη δημιουργία mobile web sites: πρέπει να είναι εύκολα στην πλοήγηση, δεν πρέπει να περιέχουν περισσότερες πληροφορίες από ό, τι χρειάζεται, και οι υπηρεσίες θα πρέπει επίσης να μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με την τοποθεσία του χρήστη.

Στην mediamax θα αναπτύξουμε το mobile site της επιχείρησής σας λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Ζ. Πηγής 25, 15127 Μελίσσια, Αττική Τηλ. 210 610 8888 | Επικοινωνήστε μαζί μας | © mediamax 1997-2009
eMarketing solutions,internet marketing, υπηρεσίες internet, Google marketing, διαφήμιση στο Google, banners, διαφημιση στις μηχανες αναζήτησης, προωθηση στις μηχανες αναζητησης, web design, development, ColdFusion, Hotel marketing, προώθηση ιστοσελίδων, μηχανές αναζήτησης, search engine marketing, website marketing, internet marketing, web marketing , google Ads, online reputation, web PR, social web, social marketing, web consultants, web διαφήμιση, online, banner campaign, , search engines marketing, budget (PPC, flat rate, CPM), Email marketing , Newsletter campaig. social web.