SMS Campaigns

Το κινητό τηλέφωνο είναι μια ανακάλυψη που είχε τεράστιο αντίκτυπο στην καθημερινή μας ζωή. Έχει ήδη σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο που επικοινωνούμε και στη συμπεριφορά μας καθημερινά. Το κινητό τηλέφωνο αναπτύσσει νέες αγορές αλλά και νέους τρόπους που συναλλασσόμαστε.
Το Διαδίκτυο μετέτρεψε τον κόσμο μας με δύο βασικούς τρόπους: έχει δώσει σε οποιονδήποτε με πρόσβαση στο διαδίκτυο την ευκαιρία να αλληλεπιδρά εύκολα με άλλους (και με τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα/Brands), και μέσω της αναζήτησης, έχει καταστήσει εύκολα διαθέσιμες πληροφορίες. Οι πληροφορίες έχουν γίνει άμεσα διαθέσιμα αλλά και στις περισσότερες περιπτώσεις  δωρεάν.
Τα κινητά τηλέφωνα, κυρίως με την ανάπτυξη της τεχνολογίας ενσωματώνουν όλο και καλύτερες δυνατότητες σε ολοένα σε μικρότερες συσκευές, πρόσθεσαν δε στις βασικές τους λειτουργίες την διαδραστικότητα και την αναζήτηση στο Διαδίκτυο.
Ενώ το Διαδίκτυο και ο προσωπικός υπολογιστής είχαν σημαντικό αντίκτυπο στον κόσμο, είναι το κινητό τηλέφωνο που παρουσιάζει μια συναρπαστική ευκαιρία για ακόμη μεγαλύτερη πρόσβαση του κόσμου στα οφέλη του διαδικτύου.
Γνωρίζουμε ότι υπάρχουν 1,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο με πρόσβαση στο Διαδίκτυο κι απ' αυτά 1,2 δισεκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με τον πληθυσμό του πλανήτη σε 6,6 δισ. ευρώ, το e-mail μπορεί να καλύψει σχεδόν το ένα πέμπτο του πληθυσμού.  Αυτό εαν συγκριθεί με τα 3,2 δισεκατομμύρια συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας - σχεδόν το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού και ότι από τα  3,2 δισεκατομμύρια τα 2,5 δισεκατομμύρια ήταν ενεργοί χρήστες των μηνυμάτων κειμένου SMS το 2007 (Ahonen, 2008) είναι προφανές γιατί τόσοι πολλοί οργανισμοί διερευνούν το κινητό τηλέφωνο ως πλατφόρμα μάρκετινγκ.
Τα γραπτά μηνύματα αυξάνονται με ταχύτατους ρυθμούς. Ένας από τους κύριους λόγους πίσω από αυτή την ανάπτυξη είναι ότι τα γραπτά μηνύματα  χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο ως επιχειρηματικό εργαλείο.
Τα γραπτά μηνύματα επιτρέπουν να αποσταλούν πληροφορίες  σε ομάδες ατόμων γρήγορα και εύκολα με τον ίδιο τρόπο όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, καθιστώντας το όλο και περισσότερο ως ένα δημοφιλές ηλεκτρονικό κανάλι μάρκετινγκ.

Πλεονεκτήματα του SMS

Η προσωπική φύση των κινητών τηλεφώνων κάνουν τα SMS ένα πολύ ισχυρό εργαλείο. Μια έρευνα του 2006 (“Wireless Works” απο την BBO και Proximity) έδειξε ότι το 63% δεν θα μοιράζονταν το κινητό του με κανέναν, ενώ το ποσοστό αυτό έφθασε στο 90% στην Ιαπωνία.
Οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν τα κινητά τους τηλέφωνα παντού - που σημαίνει ότι μια SMS Campaign μπορεί να είναι αποτελεσματική και για time sensitive messages. Σύμφωνα με έρευνα της Mοrgan Stanley (2007) το 91% των κατόχων κινητών τηλεφώνων διατηρεί όλο το 24ωρο το κινητό του σε απόσταση εντός ενός μέτρου.
Οι άνθρωποι τείνουν να διαβάζουν σχεδόν κάθε κείμενο που παίρνουν - σε αντίθεση με τα e-mail  όπου το ποσοστό των spam μηνυμάτων ή διαφημίσεων που διαγράφονται πριν διαβαστούν φθάνουν και  το 90%.
Στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής eΜarketing κάθε επιχείρηση θα πρέπει να συμπεριλάβει στο οπλοστάσιό της το κινητό τηλέφωνο και τα μηνύματα SMS για να καλύψει τους πελάτες και τους εν δυνάμει πελάτες της. Θα πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι μια αποσπασματική αποστολή SMS που δεν εντάσσεται σε ένα στρατηγικό ηλεκτρονικό πλαίσιο δράσεων μάλλον πρόβλημα θα δημιουργήσει παρά οφέλη και στην καλύτερη περίπτωση θα είναι απλά σπατάλη με μηδαμινά αποτελέσματα.

Στη mediamax θα αναπτύξουμε μαζί ένα συγκεκριμένο στρατηγικό πλάνο σκοπών και δράσεων και πάνω του θα εφαρμόσουμε SMS campaigns αλλά και άλλες τακτικές mobile marketing για την αποτελεσματικότερη απόδοση των χρημάτων σας. Οι άνθρωποί μας με πολυετή εμπειρία και σπουδές τόσο στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, του internet και του marketing θα συζητήσουν μαζί σας και θα σας προτείνουν ένα μπουκέτο ενεργειών κατάλληλο για εσάς.

Ζ. Πηγής 25, 15127 Μελίσσια, Αττική Τηλ. 210 610 8888 | Επικοινωνήστε μαζί μας | © mediamax 1997-2009
eMarketing solutions,internet marketing, υπηρεσίες internet, Google marketing, διαφήμιση στο Google, banners, διαφημιση στις μηχανες αναζήτησης, προωθηση στις μηχανες αναζητησης, web design, development, ColdFusion, Hotel marketing, προώθηση ιστοσελίδων, μηχανές αναζήτησης, search engine marketing, website marketing, internet marketing, web marketing , google Ads, online reputation, web PR, social web, social marketing, web consultants, web διαφήμιση, online, banner campaign, , search engines marketing, budget (PPC, flat rate, CPM), Email marketing , Newsletter campaig. social web.