Web 2.0 ή Social Web

Ο όρος "Web 2.0" συχνά συνδέεται με το web που διευκολύνει το μοίρασμα της διαδραστικής πληροφορίας, την δυνατότητα οι χρήστες του διαδικτύου να επικοινωνούν και να δουλεύουν μαζί ανεξάρτητα από την υπολογιστική πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ο καθένας, την συνεργασία μεταξύ τους χρησιμοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο (www). Παραδείγματα του Web 2.0" αποτελούν οι διαδραστικές online κοινότητες, τα site κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, Digg, Del.icio.us, MySpace, Wikipedia, Reddit, Newsvine, StumbleUpon, , Technorati, Yahoo! Answers, Magnolia, Yahoo!360, LinkedIn, Squidoo, Wikihow όπου οι χρήστες κοινοποιούν και μοιράζονται ιδέες, απόψεις, φωτογραφίες όπως το Flickr, video όπως το YouTube, δικτυακές εφαρμογές που επιτρέπουν την ενσωμάτωσή τους σε τρίτα site όπως το google maps, το live view, το panoramio το flickr κλπ. Στα web 2.0 sites οι χρήστες μπορούν να έχουν μια δυναμική αλληλεπίδραση μεταξύ τους σχολιάζοντας, ανεβάζοντας περιεχόμενο (video, εικόνες) σε αντίθεση με τα site προηγούμενης γενιάς όπου οι χρήστες ήταν απλά παθητικοί θεατές στην πληροφορία που τους παρέχονταν.
Επίσης ο όρος "Web 2.0" έχει συνδεθεί με διαφορετικές τεχνικές αλλά και τεχνοτροπίες σχεδιασμού και ανάπτυξης web εφαρμογών και ιστοτόπων.
Το "Web 2.0" αναφέρεται ως η μετάβαση του πρώιμου web  απο το πληροφοριακό στο συμμετοχικό. H πλατφόρμα πάνω στην οποία χτίζεται η συμμετοχή και οι σχέσεις είναι το διαδίκτυο.

Οι επιχειρήσεις που θα εκμεταλλευτούν τα χαρακτηριστικά αυτά μόνο ωφέλη μπορούν να έχουν παρά την αρχική δυσπιστία που παρουσιάστηκε. Οι σχολιασμοί και οι αναφορές των χρηστών αναπτύσουν την εταιρική επωνυμία (brands), δημιουργούν σχέσεις με αυτές και μετασχηματίζουν τους πελάτες-χρήστες  σε πηγή καινοτομίας, αμφισβήτησης (πολύ σημαντικό) και ανάπτυξης. Ακόμη και οι αρνητικοί σχολιασμοί εάν χειρισθούν σωστά (Web PR) από την επιχείρηση θα επιτύχουν μακροπρόθεσμα εμπιστοσύνη,  αφοσίωση (loyalty) και διεύρυνση της πελατειακής βάσης. Ενώ οι θετικοί σχολιασμοί μπορούν να έχουν κεφαλαιοποιηθούν άμεσα σε πωλήσεις, κρατήσεις, brand awareness, ενδιαφέρον για την επιχείρηση.

Στην mediamax γνωρίζουμε πως να αναπτύξουμε και να διαχειριστούμε την συμμετοχική στρατηγική της επιχείρησής σας στην νέα πλατφόρμα "Web 2.0" που συνεχώς αναπτύσσεται παρακολουθώντας συνεχώς τόσο τις τεχνολογικές εξελίξεις όσο και το κοινωνικό  υπόβαθρο που δημιουργούν στον παγκόσμιο ιστό.

Ζ. Πηγής 25, 15127 Μελίσσια, Αττική Τηλ. 210 610 8888 | Επικοινωνήστε μαζί μας | © mediamax 1997-2009
eMarketing solutions,internet marketing, υπηρεσίες internet, Google marketing, διαφήμιση στο Google, banners, διαφημιση στις μηχανες αναζήτησης, προωθηση στις μηχανες αναζητησης, web design, development, ColdFusion, Hotel marketing, προώθηση ιστοσελίδων, μηχανές αναζήτησης, search engine marketing, website marketing, internet marketing, web marketing , google Ads, online reputation, web PR, social web, social marketing, web consultants, web διαφήμιση, online, banner campaign, , search engines marketing, budget (PPC, flat rate, CPM), Email marketing , Newsletter campaig. social web.